Kilka wskazówek dotyczących zakupów w sklepie DecouArt.pl
Aby zamówić produkty należy się zarejestrować, zajmuje to tylko chwilę a bardzo usprawnia realizację zamówień i zapewnia bezpieczeństwo transakcji. Umożliwia także dostęp do historii zamówień, podgląd statusu zamówienia itp.
Po zarejestrowaniu należy wybrać formę przesyłki. Podany koszt danego rodzaju przesyłki jest stały i niezależny od liczby czy wagi zamawianych towarów.
Prosimy nie wybierać przesyłki listem jeśli w zamówieniu są serwetki i preparat! Listem wysyłamy same papiery, serwetki lub sam pojedynczy preparat do 120ml.
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje informacje na podany adres e-mail o kolejnych etapach realizacji.
Jeśli po złożeniu zamówienia nie przyszedł e-mail potwierdzający - znaczy to zwykle, że zamówienie nie zostało potwierdzone lub podany został błędny adres e-mail. Proszę wtedy zalogować się do sklepu i sprawdzić dane lub skontaktować się z nami.
Przy wpłacie należności na konto w tytule można wpisać numer zamówienia ale nie trzeba :)
W przypadku odbioru osobistego również prosimy o wpłaty na konto (na miejscu nie przyjmujemy gotówki)
Na zakupione produkty wystawiane są dowody zakupu (klient indywidualny) lub faktury zwolnionych podmiotowo z VAT (dla firm). W celu wystawienia faktury na firmę prosimy o podanie pełnych danych – NIP i nazwa firmy. Nie wystawiamy Faktur VAT!
Jeśli zamówienie zostało złożone a chcesz z niego zrezygnować proszę napisz lub zadzwoń.
Koszty przesyłki obowiązują tylko na terenie Polski. Przesyłki zagraniczne wyceniamy indywidualnie (na podstawie cennika Poczty Polskiej) po przygotowaniu i zważeniu przesyłki!
W razie wątpliwości odnośnie zakupów, sklepu i nie tylko :) prosimy o kontakt na adres kasia@decouart.pl